Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Γέλια μέχρι δακρύων -> Ο Κοκός έγινε και… αντιστασιακός! (Βίντεο)

Tην αγωνιστική του δραστηριότητα στην Ελλάδα την περίοδο της χούντας θέλησε να «αναδείξει» ο Γλίξμπουργκ (εδώ γελάμε) ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κυπριακό ΡΙΚ δήλωσε ότι ηγήθηκε του αντιδικτατορικού κινήματος και ότι έχει κάνει μέχρι και εξορία.

«Δεν με ενοχλεί το τέως. Όλοι είμαστε τέως κάτι...», ανέφερε ο Κωνσταντίνος, ο οποίος αρχικά μίλησε για το παρασκήνιο της σύγκρουσης...
με τον Γιώργο Παπανδρέου.

«Όλοι κάνουμε λάθη, αλλά πρέπει να αναλύσεις όλη την πολιτική σου ιστορία για να δεις τι λάθη έκανες... Ακόμα και σήμερα, κάποιοι λένε ότι εγώ έδιωξα τον Γιώργο Παπανδρέου από την πρωθυπουργία. Δεν υπήρχε περίπτωση να τον διώξω, αφού τον συμπαθούσα και οι σχέσεις μας ήταν άψογες. Ήταν μια σχέση παππού - εγγονού. Θυμάμαι όταν τον κάλεσα να φάμε στα Ανάκτορα και του είπα “έχω την εντύπωση ότι θα μας βάλουν να τσακωθούμε”. Με ρώτησε “ποιος”. Του απάντησα “δεν ξέρω, αλλά σας παρακαλώ αν δείτε κάποιον στο περιβάλλον που δεν σας αρέσει να μου το πείτε...» ανέφερε ο τέως Βασιλιάς.

Μιλώντας όμως συγκεκριμένα για την περίοδο της δικτατορίας εξέφρασε την άποψη ότι αν δεν όρκιζε την χούντα, θα γινόταν εμφύλιος, ενώ ερωτηθείς σχετικά με το αν θα μπορούσε να λειτουργήσει πιο σθεναρά, απάντησε: «Πιο σθεναρά από το να φύγεις από τα Ανάκτορα και την πολυτέλεια και να ηγηθείς ενός κινήματος κατά της χούντας, δεν γίνεται».

Σε άλλο σημείο της συνέντευξής του αναφέρθηκε στην περίοδο που ήταν εξόριστος (εδώ ξαναγελάμε) αλλά και στην διαφωνία που είχε με τον Αρχιεπίσκοπο της Κύπρου, Μακάριο λέγοντας: «Όταν ήμουν στην εξορία, ο Μακάριος μού είπε να πάω στην Κύπρο να εγκατασταθώ μόνιμα. Διαφωνήσαμε όταν ακύρωσα την αποστολή της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας στην Τυλληρία το 1964. Μου είπε ότι έκανα πολύ άσχημα. Του απάντησα ότι “εσείς προεδρεύετε σε μισό εκατ. πληθυσμού, αλλά εγώ σε 9 εκατ. Πρέπει να καταλάβετε ότι θα κοιτάξω να κρατήσω την πατρίδα μου εκτός πολέμου».

Ο Γλίξμπουργκ στη συνέντευξή του δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στη σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα, κάνοντας λόγο για κολοσσιαία προσπάθεια της συγκυβέρνησης «προκειμένου να βγούμε από την κρίση». «Το γεγονός ότι ο λαός υποφέρει δεν μπορούμε να το αγνοήσουμε. Οι μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις με απασχολούν πάρα πολύ. Όσοι μου μιλάνε μου λένε "τι μέλλον θα έχει το παιδί μου;". Και είναι σωστή ερώτηση», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος αναφέρθηκε και στις «φήμες» που τον ήθελαν ερωτευμένο με την Αλίκη Βουγιουκλάκη αναφέροντας: «Ορισμένοι έλεγαν τότε ότι υπάρχει ένα τούνελ από τα Ανάκτορα που βγαίνει στο σπίτι της. Και απαντούσα εγώ: "Αν παραδεχτούμε ότι υπάρχει αυτό το τούνελ και η Αλίκη αποφασίσει να αλλάξει σπίτι, θα πρέπει να αλλάξουμε το τούνελ;» είπε χαρακτηριστικά, ωστόσο όταν ρωτήθηκε για το αν ήταν ένας νεανικός έρωτας, γέλασε αμήχανα και είπε «δεν ξέρω, εσείς θα μου πείτε».
Από το Ποντίκι, μέσω left