Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Επιστολή-βόμβα του Χριστόδουλου Ξηρού

Ο  Χριστόδουλος Ξηρός, ο οποίος καταζητείται από τις 7 Ιανουαρίου έστειλε επιστολή σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου, και εξηγεί γιατί δεν επέστρεψε στη φυλακή μετά την άδειά του.

Η επιστολή του Χριστόδουλου Ξηρού:

«Τα Χριστιανόπουλα θα πάμε με φτερά
να πούμε μήνυμα που φέρνει την χαρά.
Μας περιμένει με λαχτάρα όλη η γη
κι εμείς κινήσαμε πρωί με την αυγή.»

Επειδή οι γνωστοί κροκόδειλοι των ΜΜΕ έχουν αρχίσει τις κλάψες για τα απολεσθέντα δικαιώματα και τα σενάρια για την παρουσία μου στην πτέρυγα των φυλακών που κρατούνται τα μέλη των Πυρήνων της Φωτιάς, έχω να πω τα εξής:...

Είναι γνωστό πως προέρχομαι από οικογένεια πιστών χριστιανών και πως ο πατέρας μου ήταν παπάς.

Ο λόγος που δεν επέστρεψα στη φυλακή είναι πως οι δεσμοφύλακες δεν μου επέτρεπαν να φοράω ράσο μέσα στον Κορυδαλλό.

Οι γελοίοι δημοσιογράφοι έγραψαν πως κατέβηκα στην Αθήνα μεταμφιεσμένος σε παπά, ενώ εγώ το ράσο το φοράω συνέχεια –όταν είμαι εκτός φυλακής- αφενός επειδή είμαι πιστός και αφετέρου επειδή αισθάνομαι άνετα σαν τον Ντέμη Ρούσο γιατί δεν φοράω τίποτα από κάτω.

Στα κελιά των μελών των Πυρήνων της Φωτιάς πήγαινα συχνά για να τους μάθω προσευχές και να τους φέρω στον δρόμο του Θεού.

Όσο για την επίσκεψή μου στα κελιά των μελών των Πυρήνων της Φωτιάς την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, πήγα για να τους κάνω ποδαρικό με την αλλαγή του χρόνου και να σπάσω το ρόδι στα κάγκελα, για να τους πάει γούρι ο νέος χρόνος και να τα περάσουν φανταστικά μέσα στη φυλακή.

Μετά την αλλαγή του χρόνου, τραγουδήσαμε όλοι μαζί τον Ακάθιστο Ύμνο και τα Χριστιανόπουλα, ενώ αργότερα τους έπαιξα στο μπαγλαμαδάκι -που κρατούσα στο βίντεο της Λεγάκη- το YMCA που είναι χριστιανικό τραγούδι της Χριστιανικής Αδελφότητας Νέων και όχι gay anthem, όπως νομίζουν οι περισσότεροι.

Είμαι απογοητευμένος από τον ΣΥΡΙΖΑ και τον άθεο Αλέξη Τσίπρα –που έχει την γυναίκα του αστεφάνωτη, τα παιδιά του αβάφτιστα και δεν κάνει τον σταυρό του-, οπότε καλώ όλους τους συντρόφους επαναστάτες να στηρίξουν στις εκλογές τη Νέα Δημοκρατία και τον Αντώνη Σαμαρά που είναι άνθρωπος του Θεού.

«Ιησούς Χριστός νικά κι όλα τα κακά σκορπά»

Χριστόδουλος Ξηρός

Ελεύθερο μέλος της ΧΑΝΘ

20 – 1- 14

Υ.Γ. Πίσω μου στη φωτογραφία ήθελα να βάλω εικόνες του Χριστού, της Παναγίας, του Προφήτη Ηλία και του Αγίου Φανούριου αλλά δεν είχαμε εικονίσματα στην γιάφκα, οπότε έβαλα αυτούς τους μουσάτους και τους μαλλιάδες που παπαδοφέρνουν.

Εγραψε ο Pitsirikos