Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Σάββας Ξηρός: «Εχει κλείσει ο κύκλος της 17 Νοέμβρη»

Η  ιστορία της 17Ν έχει κλείσει τον κύκλο της, φάνηκε από τη δίκη όπου το κάθε ένα από τα μέλη της οργάνωσης τράβηξε τον δρόμο του", δήλωσε σήμερα ο καταδικασθείς για την υπόθεση της 17 Νοέμβρη Σάββας Ξηρός, μέσα από τη φυλακή.

Ο Σάββας Ξηρός έδωσε συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό του Alpha την Πέμπτη, στην οποία υποστήριξε ότι αδελφός του Χριστόδουλος Ξηρός είναι σε θανάσιμο κίνδυνο εκεί που βρίσκεται, ότι δεν υπάρχουν ασύλληπτα μέλη της 17Ν και το μόνο ασύλληπτο μέλος είναι...
το ακρωτηριασμένο χέρι του.

Για τον αδελφό του είπε "μακάρι να συνέλθει και να κάνει το σωστό", δεν θέλησε να κρίνει τις πράξεις του, ανέφερε μόνο "Εγώ έχω επιλέξει άλλο δρόμο".

 Φάνηκε ότι συμφώνησε απόλυτα με τον Δημήτρη Κουφοντίνα, ο οποίος σε ανακοίνωσή του είπε επίσης πως έκλεισε ο ιστορικός κύκλος της 17 Ν.

Ο Σ. Ξηρός είπε ακόμη πως οι πράξεις της 17Ν δεν είχαν σκοπό το μίσος και την εκδίκηση, αλλά την ένοπλη προπαγάνδα.

«Με συκοφαντούν χωρίς εγώ να έχω πει τη γνώμη μου για αυτά που ακούγονται. Με εντάσσουν σε μία κατάσταση στην οποία δεν ανήκω. Με ονομάζουν τρομοκράτη, έχω καταδικαστεί, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι ένας ανάπηρος κρατούμενος, δεν έχω ούτε όπλα ούτε γιάφκες. Είμαι κρατούμενος, δεν είμαι πια παράνομος, ούτε τρομοκράτης» είπε χαρακτηριστικά, ενώ δεν θέλησε να σχολιάσει την επικήρυξη του αδελφού του από τις αρχές.

Παράλληλα, είπε ότι αντιμετωπίζει σοβαρότατα προβλήματα υγείας τα οποία ουσιαστικά τον κρατούν στην απομόνωση. «Δεν μπορώ να είμαι σε χώρο με πολλούς ανθρώπους, κινδυνεύω λόγω των αναπηριών μου» και κατήγγειλε ότι η νοσηλεία του στο νοσοκομείο Λάρισας «διακόπηκε βίαια», καθώς επίσης  και τις συνθήκες νοσηλείας του και ανάκρισής του στον Ευαγγελισμό, το 2002, μετά τη σύλληψή του.

Από enet