Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2011

Κακώς μου κόψαν εμένα τα λεφτά!...

O Παπαδόπουλος ανακάλυψε τεμπέληδες στην ΕΡΤ...
Κακώς μου κόψαν εμένα τα λεφτά!...
Το΄ριξε στο κλάμα. Και στα καρφώματα. Ανακάλυψε τεμπέληδες στην ΕΡΤ!
Για την εκπομπούλα του λέει πως μετά τις περικοπές, δεν υπάρχει δίφραγκο ούτε για ταξί.
Από τα 65 χιλιάρικα, την πήγαν στα 47. Αλλά και πάλι βγαίνει όπως πριν. Συνεπώς που πήγαιναν τα 18 χιλιάρικα που κόπηκαν? Σε πια τσέπη?
Η μήπως τα έδινε όλα για ταξί?
Διαβάστε τι λέει στο περιοδικό ΕΓΩ weekly:
«Η λογική του δημοσίου είναι να κόβει ό, τι περισσεύει, για να μην υπάρχουν αντιπολιτευτικές φωνές. Δεν...
μπορείς να κόβεις από μία εκπομπή που είναι πολύ συγκεκριμένη, που έχει έναν άνθρωπο και άλλους πέντε που κάθονται και μιλάνε και να κόβεις 20% από εμάς που έτσι κι αλλιώς δεν έφταναν τα χρήματα που παίρναμε. Έχουμε φτάσει στο σημείο να μην έχει η παραγωγή να πληρώσει ταξί για να φέρει τους ανθρώπους. Μιλάμε για απαράδεκτα πράγματα. Δεν νοείται, εγώ, αφού τελειώσω , μετά από 12-14 ώρες, να παίρνω τέσσερις-πέντε ανθρώπους και να κάνω… delivery, να τους μοιράζω στα σπίτια του, γιατί δεν έχουμε λεφτά για ταξί".

Δεν παραλείπει βέβαια να ρίξει και το καρφωματάκι του για τους τεμπέληδες στην ΕΡΤ.
"Όσον αφορά την ΕΡΤ, από την μία στενοχωριέσαι όταν ακούς ότι έφυγε κόσμος, από την άλλη όμως δεν κάναμε τίποτα τόσα χρόνια που ακούγαμε ότι υπάλληλος στην ΕΡΤ έχει να πάει τέσσερα χρόνια και απλώς ένας φίλος του του χτυπάει την κάρτα ή άλλος μένει στην Κρήτη και του πηγαίνει εκεί ο μισθός και δεν έχει πατήσει το πόδι του στην ΕΡΤ"...
Από το "nonews" μέσω "σίβυλλα"